MagMedia - Golfbladet, Tennisavisen og Skiavisen

Redaktionel profil

SKIAVISEN udgives i samarbejde med Danmarks Skiforbund og udkommer 4 gange om året. Avisen leveres gratis til forbundets 12.000 medlemmer som er organiseret i skiklubber.

Desuden distribueres SKIAVISEN til udvalgte skiforhandlere, busselskaber og færger, som omdeler avisen til de mange danskere der rejser på skiferie. Dermed har annoncørerne enestående muligheder for at nå en stor del af den attraktive målgruppe på over 500.000 danskere som hvert år står på ski. Avisens oplag er på ca. 21.000. pr. udgivelse

SKIAVISEN har allieret sig med dygtige skribenter fra Danmarks Skiforbund, samt en række eksperter indenfor skisporten, hvilket sikrer en høj faglig kvalitet i det redaktionelle indhold.

SKIAVISEN vil behandle en lang række emner indenfor skisporten, herunder instruktion, skiskoler, klubnyt, træning, danske OL-håb, arrangementer og events i den danske skiverden. Der vil også være masser af artikler om rejsedestinationer for skisportsentusiasten, uanset om det er alpint eller langrend.

 

SKIAVISEN bringer nyheder og bestsellere fra ski-udstyr og –beklædning, livsstilsprodukter og gadgets.

Skiløb er for aktive mennesker, og bliver man først bidt af sporten, bliver den for mange en livsstil. Kombinationen af motion, eventyr, frisk luft, naturoplevelser og naturligvis afterskiing er for mange danskere blevet en tilbagevendende begivenhed.

I SKIAVISEN kommer vi rundt i alle hjørner af den spændende livsstil, og da vi arbejder med korte deadlines, kan vi bringe dugfriske nyheder og artikler. Skisporten er alsidig; den tiltrækker et stort publikum – fra de unge vovehalse over de rolige naturelskere til børnefamilier, som dyrker fællesskabet omkring den aktive sport.

SKIAVISEN vil samle alle grene af skisporten og præsentere skisportens brede spekter i et indbydende og professionelt layout.

Alt dette og meget mere gør, at SKIAVISEN også i 2015 bliver et stærkt medie for annoncører at være med i.